Vliek, L., Weide, G., & Schutte, K. (2011).

Theoretische onderbouwing en effectiviteit van de Kanjertraining. – Groep 6
download

Vliek, L. (2010).

Kanjertraining: wie durft? Bijdrage voor Symposium van Angst naar Beter, Bascule: Amsterdam
lees meer

Vliek, L. (2014).

Databank effectieve jeugdinterventies: Beschrijving ‘Kanjertraining’ – Utrecht: Nederlands Jeugdinstituut.
download

Vliek, L., Weide, G., & Houtman, B. (2012).

Handleiding Kanjer volg- en adviessysteem. Almere: Instituut voor Kanjertrainingen BV
lees meer

Vliek, L., & Orobio de Castro, B. (2010).

Stimulating positive social interaction: What can we learn from TIGER ("Kanjertraining")? - In: Handbook of youth prevention science van B. Doll, J. Baker, B. Pfohl & J. Yoon.
download

Vliek, L. (2008).

Crisis Intervention in Troubled Classes: Does the Kanjertraining Work? – Bijdrage voor ISPA-conferentie in Utrecht
download

Vliek, L., & Orobio de Castro, B. (2009).

Effecten van de Kanjertraining op probleemgedrag, depressie, welbevinden en zelfwaardering – Bijdrage voor congres van het Nederlands Jeugd Instituut, NJI
download

Vliek, L., Overbeek, G., & Orobio de Castro, B. (2013).

I want to behave prosocially and I can choose to do so: Effectiveness of the TIGER training in 8 to 11 year-olds. European Journal of Developmental Psychology DOI: 10.1080/17405629.2013.811405
lees meer

Weide, G. (2008).

Demonstration of a Unique Method for Crisis Intervention in the Classroom: Kanjertraining. – Bijdrage voor ISPA-conferentie in Utrecht
lees meer

Vliek, L., Overbeek, G., & Orobio de Castro, B. (2014).

Improving Classroom Climate: Effectiveness of TIGER Training in Elementary School Classes. – In review
lees meer
Omhoog