Weide, G. (2008).

Demonstration of a Unique Method for Crisis Intervention in the Classroom: Kanjertraining. – Bijdrage voor ISPA-conferentie in Utrecht
lees meer

Vliek, L., Overbeek, G., & Orobio de Castro, B. (2014).

Improving Classroom Climate: Effectiveness of TIGER Training in Elementary School Classes. – In review
lees meer

Vliek, L., Riet, B., & Weide, G. (2012).

Verantwoording van de Kanjervragenlijst. Onderdeel van het KanVAS, Kanjer volg- en adviessysteem. – Almere: Instituut voor Kanjertrainingen BV
download

Vliek, L., & Oudman, A. (2012).

Kanjertraining: een programma om sociaal gedrag op school te bevorderen. – In: Pesten op school. Achtergronden en interventies van F. Goossens, M. Vermande & M. van der Meulen
download

Stichting School en Veiligheid (2015).

Kennisbank: Beschrijving ‘Kanjertraining’ – Utrecht: Stichting School en Veiligheid.  
lees meer

Vliek, L. (2012).

Kanjertraining: Ouders betrekken en ouders duidelijke grenzen stellen. – Bijdrage voor Symposium Meesterklassen Partnerschap Ouders School en Buurt, ITS, Radboud Universiteit Nijmegen.
download

Vliek, L. (2012).

Kanjertraining: koploper in pedagogisch partnerschap ouders en school. – In: Brug naar de toekomst. Meesterklasbundel Partnerschap Ouders, school en buurt van F. Smit
download

Vliek, L., & Weide, G (2011).

Sociaal gedrag in de klas: wat als het mis gaat? – Gepubliceerd in: Wat is goed Onderwijs? Bijdragen uit de Pedagogiek van R. Klarus en W. Wardekker
download

Vliek, L., Weide, G., & Schutte, K. (2011).

Theoretische onderbouwing en effectiviteit van de Kanjertraining. – Groep 6
download

Vliek, L. (2010).

Kanjertraining: wie durft? Bijdrage voor Symposium van Angst naar Beter, Bascule: Amsterdam
lees meer
Omhoog